De eerste werkdag - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Gert Jan Geling - WaarBenJij.nu De eerste werkdag - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Gert Jan Geling - WaarBenJij.nu

De eerste werkdag

Door: gertje1987

Blijf op de hoogte en volg Gert Jan

01 April 2010 | Libanon, Beiroet

Er zijn vele vormen van een eerste werkdag, maar die van mij kan ik met recht een (werk)dag noemen.

Ik begon pas laat (10.30) ipv 7.30 (wat hier normaal is) aangezien er in de ochtend stafoverleg is en waar ik helaas nog niet bij betrokken ben!
Nadat ik aankwam werd ik rondgeleid aan aan iedereen voorgesteld. Alles ging erg informeel (je en jij en voornamen gebruiken) en iedereen was erg aardig.

Vervolgens werd ik enigszins 'ingewerkt' door Nynke, mijn voorgangster. Ik hoop dat ik alles een beetje goed begrepen heb wat zij vertelde en dat ik mijzelf kan redden daar. Waarschijnlijk wel, evan uitgaande dat ik een erg slimme jongen ben wat jullie naturlijk allemaal doen :).

Na geluchnt te hebben (waarbij ik nogal opviel vanwege mijn zak met zelfgemaakte broodjes) buiten de deur ging het 'inwerken'(wat klinkt dat toch dubieus) weer even verder en de dag werd afgeloten met een borrel vanwege het afscheid van Nynke.

Al met al: veel indrukken opgedaan, hopelijk een hoop dingen onthouden, maar weinig gewerkt voor een werkdag.
En daar komt dan het lange paasweekend achteraan. Ik hoop dat ik mij niet te zeer een vakantieganger ga voelen aangezien ik de komende maanden volgens mij nog een hoop te doen krijg op de ambassade!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Libanon, Beiroet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2010

Jordanie (2)

27 Juni 2010

Jordanie (1)

07 Juni 2010

Een weekendje Syrië

02 Juni 2010

Vaste lezers

16 Mei 2010

Bezoekl
Gert Jan

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 20689

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 09 September 2011

Egypte

29 Maart 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: