Gertjes uitgaansleven - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Gert Jan Geling - WaarBenJij.nu Gertjes uitgaansleven - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Gert Jan Geling - WaarBenJij.nu

Gertjes uitgaansleven

Door: gertje1987

Blijf op de hoogte en volg Gert Jan

02 April 2010 | Libanon, Beiroet

Zoals jullie allemaal wel weten heb ik in NL een fantastisch uitgaansleven en ben ik regelmatig te vinden in alle hippe clubs die NL te bieden heeft.

Nu ik hier ben merk ik dat die clubs niets vergeleken zijn bij het uitgaansleven van Beirut. Niet dat ik daar nu alles van gezien heb, maar nadat ik gisteravond ging stappen met Daniella, een collega van dan de ambassade, en Nynke, mijn voorgangster op de ambassade, heb ik toch alvast iets van kunnen proeven.

We zijn naar de Buddha bar gewest, een bar met, de naam zegt t al, een enorm buddhabeeld als centrum waar we vooral water aan de bar hebben zitten drinken aangezien een tafeltje 44 dollar kostte en de cocktails eveneens vrij prijzig waren.

Daarna hebben we nog kort een andere club bekeken, zijn we naar de Al-Amin moskee gegaan en hebben het graf van Rafiq Hariri bezocht, wat net de tombe van een heilige leek.

Als afsluiting zijn we bij Nynke thuis op haar balkon met fantastisch uitzicht over zee en de bergen wezen chillen.

Al met al een mooie avonde en zeker de moeite waard om te herhalen!

  • 02 April 2010 - 10:37

    Eef:

    Hey Gertje,
    Net even al je verslagen gelezen, heb het op dit moment erg druk met school. Wel lekker weer daar zeg, ben er jaloers op;) hoop dat er binnenkort wat fotos komen van Gertje in Beirut;)

    xEef

  • 02 April 2010 - 14:57

    J.Drent:

    Heej knakker!

    Kreeg net een berichtje van je vader, zodoende dat ik hier op je blog ben beland...

    Zal je pagina even bookmarken...

    Maar hoe staat het ermee? Sport je nog een beetje?

    Of ren je daar achter wat kamelen aan???

    Massol

  • 12 April 2010 - 17:16

    Dotte:

    Haha Buddha Bar = de libanese Jimmy Woo!
    Je voelde je vast helemaal thuis tussen de chickies ;-) nu nog wat leuke homies opdoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Libanon, Beiroet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2010

Jordanie (2)

27 Juni 2010

Jordanie (1)

07 Juni 2010

Een weekendje Syrië

02 Juni 2010

Vaste lezers

16 Mei 2010

Bezoekl
Gert Jan

Actief sinds 30 Maart 2010
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 20695

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2011 - 09 September 2011

Egypte

29 Maart 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: